Nya böcker

Har glömt skriva upp vilka böcker jag har köpt så jag börjar med de som jag köpte på sjönevads marknad den trettonde augusti;

  • Wladyslaw Szpilmans Pianisten
  • Peter Pohls Vi kallar honom Anna
  • och Philip Reeves De vandrande städerna

Sedan har jag köpt en del böcker från Kupan också;

  • Laura Ingalls Wilders Det lilla huset på prärien
  • Diana Wynne Jones Trollkarlens slott
  • Selma Lagerlöfs Nils Holgerssons underbara resa genom Sverige
  • Arthur Goldens En geishas memoarer
  • Charles Dickens Oliver Twist
  • och Jane Austens Northanger Abbey

Och så fick jag en bok i present av P, Dimitrij Gluchovskijs Metro 2034.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

