1Q84

Lånade Haruki Murakamis 1Q84 idag, trots att jag ska beställa den från adlibris. Kunde inte låta bli, var tvungen att provläsa den, och jag blev inte det minsta besviken. Har inte hunnit så långt men det känns lovande, precis som Murakamis tidigare böcker. Ville dela med mig av ett fantastiskt citat som jag läste tidigare:

”I fråga om romaner uppskattar jag mer än allt annat sådana som jag inte kan sluta läsa. Sådana jag kan sluta läsa är jag inte det minsta intresserad av.”

Lämna en kommentar

Filed under Annat

Kommentera

