Den store Gatsby

Köpte två nya böcker idag, den ena var Den store Gatsby av F. Scott Fitzgerald, en bok som har stått på min ”att läsa” lista ett bra tag nu.
Den andra boken jag köpte var en diktsamling av Karin Boye, en bok som är nästan obligatorisk i de flesta boksamlingar enligt mig. Och som ett plus fanns det ett försättsblad i min utgåva med en jättefin bild på en bukett tussilago.

Fem kronor styck spenderade jag på dem, väl spenderade pengar enligt mig.

Lämna en kommentar

Filed under Böcker som adopterats

Kommentera

